کسب درآمد از اینستاگرام
بازدید : 47 | شنبه 26 فروردین 1396 - 10:46
siavash82ir
ارسالی ها : 7
عضویت : 18 /9 /1395
محل زندگی : تهران

پولسازی با طراحی سایت و اینستاگرام برای مدیران شرکتهای کوچک و کسب و کارهایی که محصول یا خدماتی برای فروش دارند مناسب است.




آیا
مي دانيد در همين بازار فعلي ايران كساني هستند كه از اينستاگرام و عرضه
محصولات در آن هفته اي 5 الی 6 ميليون تومان در آمد دارند؟

آیا مي دانيد حضور ايرانيان در اينستاگرام ظرف سال گذشته، بيش از صد در صد افزايش يافته است؟

آيا مي دانيد نسبت گوشي هاي هوشمند به گوشي هاي غير هوشمند روز برزو در حال افزايش است و از رقم 70 درصد عبور مي كند؟

آيا مي دانيد اگر كسب و كارتان را در اينستاگرام گسترش دهيد هزينه هايي
نظير اجاره از هزينه های شما حذف مي شود و شما مي توانيد اجناس را به قيمتي
بسيار ارزان تر از مغازه ها عرضه كنيد و اين يك مزيت رقابتي عالي براي شما
خواهد بود؟

آيا مي دانيد روند حضور كسب و كارهاي كوچك در اینستاگرام روز بروز بيشتر مي
شود و شما نياز داريد براي موفقيت كسب و كارتان در ايستاگرام اصول علمي
اين كار را ياد بگيريد ؟





قبل از اینکه فعالیت خود را بر روی اینستاگرام شروع کنید ممکن است موضوعاتی از قبیل موارد زیر برای شما اهمیت پیدا کنند :





  1. چه محتوایی باید تولید کرد تا برای مخاطب هدف جذاب باشد و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد؟
    [*]
    چگونه می­توانیم کلمات پرطرفدار را پیدا کرده و بر اساس آنها هشتگ­های خود را انتخاب کنیم؟
    [*]
    با استفاده از چه روش­هایی می­توانیم تعداد دنبال­کنندگان حساب کاربری خود در اینستاگرام را افزایش دهیم؟
    [*]
    از چه روش­هایی استفاده کنیم تا تصاویر صفحات ما لایک بیشتری بگیرند؟
    [*]
    از چه ابزارهایی استفاده کنیم تا بتوانیم تصاویر جذابتری در حساب کاربری خود قرار دهیم؟
    [*]
    چگونه می­توانیم آمار مربوط به حساب کاربری خود را داشته باشیم و مطالب جذاب را پیدا کنیم؟
    [*]
    چه تصاویری جذابیت بیشتری دارند و چگونه می­توانیم برای برند خود هویت ایجاد کنیم؟
    [*]
    در چه ساعاتی از شبانه ­روز بهتر است مطالب خود را بگذاریم تا بازدید بیشتری داشته باشند؟
    [*]
    مردم معمولا به چه مطالبی علاقه دارند؟
    [*]
    چگونه می­توانیم بین شبکه­ های اجتماعی مختلف و سایت خودم ارتباط برقرار کنم؟


  2. بازاریابی با اینستاگرام


    اینستاگرام
    نرم افزاری بر بستر موبایل است که برای به اشتراک گذاری تصاویر توسط
    کاربران تولید شده است و به صورت شبکه اجتماعی عمل می­کند. شما از طریق
    اینستاگرام می توانید تصاویر مورد علاقه خود را برای دوستان خود به اشتراک
    بگذارید و با آنها ارتباط داشته باشید. علاوه بر این، اینستاگرام مکان
    مناسبی برای برندهای مختلف در جهت برقراری ارتباط با مشتریان و علاقمندان
    است و برندهای معتبر دنیا از این شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با
    مخاطبان خود استفاده می­کنند.


    ثبت
    نام در اینستاگرام بسیار ساده است و کافی است که نرم افزار آن را بر روی
    گوشی موبایل خود نصب کنید و سپس عملیات فعالسازی ایمیل را انجام دهید، در
    واقع برای ساخت حساب کاربری در اینستاگرام شما تنها به یک ایمیل فعال نیاز
    دارید. نرم افزار اینستاگرام را می­توانید از طریق گوگل پلی، بازار و... بر
    روی موبایل خود نصب کنید.


    اینستاگرام
    در حال حاضر بیشترین رشد را نسبت به سایر شبکه­ های اجتماعی در دنیا دارد و
    چند ماه قبل توانست تعداد کاربران خود را به بیش از 300 میلیون کاربر فعال
    برساند و از شبکه اجتماعی توئیتر پیشی بگیرد، اینستاگرام پس از فیسبوک،
    گوگل+ و یوتیوب در مقام چهارم دنیا از نظر تعداد کاربر قرار دارد.


    برخی از آمارها و اطلاعات جالب بدست آمده در مورد اینستاگرامعبارتند از:


  3. 90% کاربران اینستاگرام کمتر از 35 سال سن دارند.
    [*]
    70% کاربران اینستاگرام در خارج از آمریکا قرار دارند.
    [*]
    به طور متوسط هر کاربر در ماه 257 دقیقه در اینستاگرام وقت می گذراند.
    [*]
    روزانه بیش از 70 میلیون تصویر در اینستاگرام آپلود می­شود.
    [*]
    بیش از 70% کاربران اینستاگرام هر روز در آن لاگین می­کنند.
    [*]
    استفاده از هشتگ­ها در اینستاگرام بازدهی بسیار بالاتری نسبت به سایر شبکه­ های اجتماعی دارد.




  4. اطلاعات فوق می­تواند برای هر بازاریاب اینترنتی
    جذابیت داشته باشد. راهکارنوین محصولات عمومی مانند کیف، لباس، کفش،
    مانتو، عطر، محصولات هنری و... فروش بسیار بالایی در اینستاگرام دارند و
    همچنین خدمات عمومی مانند خدمات پزشکی، ورزشی، زیبایی و... نیز طرفداران
    زیادی دارند و صفحاتی که در این زمینه ها کار می­کنند فروش بسیار مناسبی در
    اینستاگرام ایجاد کرده­اند.


    با
    وجود اینکه اینستاگرام بازار بسیاری مناسبی برای فروش محصولات است، اما
    بسیاری از افرادی که در آن فعالیت می­کنند با تکنیکهای بازاریابی در
    اینستاگرام آشنا نیستند، به عنوان مثال یکی از اشتباهات بزرگی که انجام
    می­شود این است که صاحبان کسب و کار، مخاطب هدف خود را مشخص نمی­کنند و
    مطالبی که منتشر می­کنند ارتباط زیادی به مخاطب هدف ندارد. به عنوان مثال،
    با تصور اینکه مطالب طنز جذابیت بیشتری دارد در حساب کاربری تجاری خود
    اقدام به انتشار مطالب نامرتبط می­کنند و این موضوع نه تنها برای آنها مفید
    نیست بلکه به برند آنها نیز لطمه می­زند.


    استفاده از تکنیکهای تولید رسانه­ های اجتماعی و روش­های بازاریابی ویروسی در طراحی سایت و اینستاگرام می­تواند کمک بسیار زیادی به رشد برند و همچنین فروش محصولات شما بکند.
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :